Algemene voorwaarden Card Shopper
Opgave
Artikel 1: Algemeen 'Identificatie van de verkoper' en 'Definities'
Artikel 2: Toepasselijkheid
Artikel 3: Aanbod en bestellingen
Artikel 4: Herroepingsrecht
Artikel 5: Prijzen en kosten
Artikel 6: Conformiteit & Garantie
Artikel 7: Levering en uitvoering
Artikel 8: Betaling
Artikel 9: Duur, opzegging en verlening
Artikel 10: Overmacht
Artikel 11: Intellectuele eigendom
Artikel 12: Geschillen
Artikel 13: Klachtenregeling
Artikel 15: Extra bijkomende bepalingen
Artikel 1: Algemeen 'identificatie van de verkoper en 'Defenities'
-
Identificatie van de verkoper:
-
Naam van het bedrijf: Card Shopper
-
Adres van het bedrijf: Hofstede 22, 3600 Genk
-
Contactgegevens:
-
e-mail: cardshopper99@hotmail.com​
-
Tel: +32470208304
-
-
Ondernemingsnummer: 1010659628
-
-
Definities:
-
Algemene Voorwaarden: Deze algemene voorwaarden die van toepassing zijn op alle aanbiedingen, bestellingen, en overeenkomsten van Card Shopper.
-
Consument: Elke natuurlijke persoon die handelt voor doeleinden buiten zijn bedrijfs- of beroepsactiviteit en een overeenkomst op afstand aangaat met Card Shopper.
-
Ondernemer: De rechtspersoon Card Shopper, die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt.
-
Overeenkomst op Afstand: Een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik wordt gemaakt van één of meer technieken voor communicatie op afstand.
-
Bedenktijd: De termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht.
-
Herroepingsrecht: De mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand.
-
Dag: Kalenderdag.
-
Duurovereenkomst: Een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid.
-
Duurzame Gegevensdrager: Elk hulpmiddel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
​
Artikel 2: Toepasselijkheid
-
De opgestelde voorwaarden gelden op elk aanbod van de ondernemer op de webshop aan jou als consument.
-
Wanneer er een bestelling geplaatst wordt op de website, zal men minstens 18 jaar oud zijn. Indien je geen 18 jaar bent vragen we om de bestelling te laten plaatsen door je ouders/wettelijke voogd. Wanneer er gemerkt wordt dat hier geen rekening mee gehouden wordt, kunnen we de bestelling weigeren.
-
Indien men een bestelling plaats, zal de consument akkoord gaan met de algemene verkoopsvoorwaarden die steeds beschikbaar zijn op de website.
-
Indien er naast deze algemene voorwaarden ook specifieke product- of dienstenvoorwaarden gelden, zijn de principes van het tweede en derde lid van toepassing. In het geval van tegenstrijdigheden tussen de algemene voorwaarden, heeft de consument altijd het recht zich te beroepen op de bepaling die voor hem het meest voordelig is.
-
Als één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, blijven de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige gelden. De betreffende bepaling zal onmiddellijk in onderling overleg vervangen worden door een bepaling die de oorspronkelijke intentie zo dicht mogelijk benadert.
-
Wanneer er situaties voordoen die niet in deze voorwaarden voorkomen, zal men beoordelen 'in lijn met de intentie" van deze algemene voorwaarden.
-
Dit geldt ook voor onduidelijkheden over uitleg of inhoud van onze voorwaarden.
​
​
Artikel 3: Aanbod en bestellingen
-
We streven er altijd naar om een zo volledig en nauwkeurig mogelijke beschrijving te geven van onze producten en het bestelproces. De beschrijving is in elk geval gedetailleerd genoeg zodat je een goede inschatting kunt maken. Wanneer we afbeeldingen gebruiken, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen en/of diensten. Niettemin kunnen vergissingen voorkomen, en indien we een duidelijke fout hebben gemaakt, zijn we niet verplicht om alsnog te leveren.​
-
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit vermeld in de beschrijving
-
Het aanbod is afhankelijk van aankoop. De ondernemers is gerechtigd het aanbod op ieder moment aan te passen.
-
Alle getoonde afbeeldingen, omschrijvingen van gegevens in ons aanbod zijn een indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot het verkrijgen van een schadevergoeding of ontbinding van overeenkomst.
-
Afbeeldingen geven een waarheidsgetrouwe weergave van de het aanbod. De ondernemer kan ten alle tijden niet garanderen dat de weergave precies dezelfde kleuren zijn als de echte kleuren van het product.
-
De consument zal alle informatie voor aankoop krijgen die nodig is, het is duidelijk wat de rechten en verplichtingen zijn, die verbonden zijn met de aanvaarding van het aanbod. Uitgezonderd:
-
De prijs, inclusief belastingen.
-
Eventuele verzendkosten.
-
Procedure voor het tot stand komen van de overeenkomst en de benodigde handelingen.
-
Informatie over het recht op herroeping, indien van toepassing.
-
Betalingswijze, levering en uitvoering van de overeenkomst.
-
Termijn voor aanvaarding van het aanbod en/of garantieperiode van de prijs door de ondernemer.
-
Communicatiekosten voor afstandskommunicatie, indien anders dan het standaard basistarief.
-
Archivering van de overeenkomst na totstandkoming en toegankelijkheid voor de consument.
-
Mogelijkheid voor de consument om verstrekte gegevens te controleren en corrigeren voor het sluiten van de overeenkomst.
-
Beschikbare talen voor het sluiten van de overeenkomst, naast het Nederlands.
-
Gedragscodes waaraan de ondernemer zich houdt en hoe de consument deze elektronisch kan raadplegen.
-
Minimale duur van de overeenkomst op afstand bij duurtransacties.
-
​
Artikel 4: Herroepingsrecht​
-
Als particulier heb je het recht om binnen 14 dagen na levering van de goederen te beslissen om de aankoop te annuleren. Als je als bedrijf koopt, geldt dit recht op herroeping niet. Je kunt de bestelling binnen deze periode zonder boete en zonder opgaaf van reden retourneren, waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor de retourkosten. Zodra we de geretourneerde bestelling hebben ontvangen binnen de 14 dagen, zullen we de aankoopprijs terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel dat is gebruikt voor de oorspronkelijke betaling.
-
Dit geldt niet voor mystery boxen/kaarten of producten uit mystery boxen.
-
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Het weigeren van een pakket brengt ook retourkosten met zich mee, gelijk aan de door jou betaalde verzendkosten.
-
De terugbetaling wordt uitgevoerd wanneer wij de goederen hebben teruggekregen.
-
Gedurende de eerste 14 dagen na de levering vragen we je zorgvuldig om te gaan met zowel de bestelling als de verpakking. Om de goederen zoals eerder beschreven te kunnen retourneren, dien je ze slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken als nodig is om te beoordelen of je ze wilt behouden. Bij het retourneren van de goederen dien je deze samen met de originele verpakking, alle meegeleverde accessoires, in hun oorspronkelijke staat en verpakking terug te sturen, rekening houdend met de instructies hieronder.
-
Wanneer producten op de tiktok livestream worden besteld en geopend vervalt de recht tot herroeping.
-
Wanneer er producten worden besteld op de tiktok livestream die besteld en gesealed worden verstuurd dan wordt dit in de opmerking geplaatst en heeft de consument recht op herroeping.
-
Als de klant niet binnen de termijnen zoals vermeld in lid 2 en 3 aangeeft gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht, of het product niet terugstuurt naar de ondernemer, wordt de koop als definitief beschouwd.
-
In geen enkel geval beschikt een professionele consument over dit recht tot herroeping.
-
De terugbetaling zal plaatsvinden via dezelfde betaalmethode die door de consument is gebruikt, tenzij de consument uitdrukkelijk instemt met een andere betaalmethode.
-
Indien het product beschadigd raakt door onzorgvuldig gebruik door de consument, is de consument verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering van het product..
-
De consument kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor waardevermindering van het product als de ondernemer niet alle wettelijk vereiste informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt vóór het sluiten van de koopovereenkomst.
-
Indien de consument de overeenkomst herroept, zal hij de betalingen die hij op dat moment heeft gedaan voor de goederen van www.cardshopper.be terugkrijgen, inclusief leverings- en transactiekosten, op voorwaarde dat www.cardshopper.be een of meer producten heeft afgeleverd die niet conform zijn met de bestelling van de consument (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van de keuze van de consument voor een andere wijze van levering dan de door www.cardshopper.be aangeboden goedkoopste standaardlevering). Deze terugbetaling zal onmiddellijk en in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na ontvangst van de kennisgeving van de consument over de beslissing om de overeenkomst te herroepen door www.cardshopper.be worden uitgevoerd.
-
www.cardshopper.be zal de consument dan terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de consument de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij de consument uitdrukkelijk anders heeft ingestemd. Als de consument heeft gekozen voor een andere wijze van terugbetaling dan die waarmee hij de bestelling heeft geplaatst, komen eventuele extra transactiekosten voor rekening van de consument. www.cardshopper.be kan de terugbetaling uitstellen totdat de producten zijn ontvangen en hun staat is gecontroleerd. De terugbetaling van leverings- en transactiekosten door www.cardshopper.be verloopt altijd pro rata en onverminderd artikel 7.5.
-
De ondernemer heeft de mogelijkheid om het herroepingsrecht van de consument uit te sluiten voor producten zoals beschreven in lid 2 en 3. Deze uitsluiting van het herroepingsrecht is alleen van toepassing als de ondernemer dit duidelijk vermeldt in het aanbod, of op zijn minst tijdig voor het sluiten van de overeenkomst..
-
Uitsluiting van het herroepingsrecht is alleen mogelijk voor:
-
Producten die door de ondernemer op maat zijn gemaakt volgens de specificaties van de consument.
-
Verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken, zoals bij deze producten, zijn niet retourneerbaar.
-
Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
-
Producten die vanwege hun aard niet kunnen worden teruggestuurd.
-
Producten die snel bederven of verouderen.
-
Producten waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.
-
Losse kranten en tijdschriften.
-
Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken door de consument.
-
Hygiënische producten waarvan de verzegeling is verbroken door de consument.
-
-
Uitsluiting van het herroepingsrecht is alleen mogelijk voor diensten:
-
Diensten met betrekking tot logies, vervoer, restaurant of vrijetijdsbesteding die op een specifieke datum of gedurende een specifieke periode worden geleverd.
-
Diensten waarvan de levering met uitdrukkelijke toestemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken.
-
Diensten met betrekking tot weddenschappen en loterijen.
-
​
Artikel 5: Prijzen en kosten
-
De vermelde prijs is alleen van toepassing op de producten zoals ze specifiek zijn beschreven. Materiaal, accessoires en toebehoren die niet expliciet worden genoemd in de productinformatie zijn niet inbegrepen. De bijbehorende foto dient ter decoratie en kan elementen bevatten die niet zijn inbegrepen in de vermelde prijs.
-
Alle prijzen worden weergegeven in Euro en zijn inclusief btw, eventuele invoer- en uitvoerrechten, en reservatie- en/of administratiekosten. Echter, de prijzen zijn exclusief eventuele kosten voor levering, transactie, of verzending, alsook eventuele extra's zoals versnelde behandelingen (zoals express verzending) en/of bijkomende wensen van de klant.
-
De verzendingskosten zijn niet inbegrepen. Zij zijn afhankelijk van de waarde van de totale bestelling er is een mogelijkheid om de bestelling laten liggen, waarbij gratis verzending geldt vanaf bestellingen (in totaal) van 175 euro. Tijdens het online – bestelproces zal worden aangegeven hoeveel verzendingskosten precies aangerekend zullen worden.
-
Op de bestelbevestiging die de klant bij aankoop ontvangt, worden ook de geselecteerde verzendmethode en de uiteindelijke verzendkosten vermeld.
-
cardshopper.be behoudt zich het recht voor om extra kosten in rekening te brengen voor de gekozen betalingswijze door de klant.
-
www.cardshopper.be behoudt zich het recht voor om de prijzen vermeld op de website op elk moment te wijzigen. Desalniettemin worden de producten gefactureerd op basis van de prijzen die van kracht waren op het moment van het plaatsen van de bestelling. Duidelijke fouten, manipulaties of vergissingen (zoals evidente onjuistheden) kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door www.cardshopper.be worden gecorrigeerd.
​
Artikel 6: Conformiteit & Garantie
-
De ondernemer garandeert dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de specificaties zoals vermeld in het aanbod, aan redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid, en aan de geldende wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst. Indien overeengekomen, staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik
-
Een eventuele garantie verstrekt door de ondernemer, fabrikant of importeur laat de wettelijke rechten en claims die de consument heeft op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer onverlet.
-
Eventuele defecten of verkeerd geleverde producten moeten binnen 2 maanden na levering schriftelijk aan de ondernemer worden gemeld. De retourzending van de producten moet plaatsvinden in de originele verpakking en in ongebruikte staat.
-
De garantietermijn van de ondernemer is gelijk aan de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter nooit verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elk individueel gebruik door de consument, noch voor eventuele adviezen met betrekking tot het gebruik of de toepassing van de producten.
-
De garantie is niet van toepassing indien:
-
De consument zelf de geleverde producten heeft gerepareerd en/of aangepast, of door derden heeft laten repareren en/of aanpassen.
-
De geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden, onzorgvuldig zijn behandeld, of in strijd zijn met de instructies van de ondernemer en/of de verpakking.
-
De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die door de overheid zijn gesteld of zullen worden gesteld met betrekking tot de aard of kwaliteit van de gebruikte materialen.
-
​
​
Artikel 7: Levering en uitvoering
-
Alle goederen en diensten worden geleverd op het aangegeven adres door de klant.​
-
De ondernemer zal uiterste zorgvuldigheid betrachten bij het ontvangen en verwerken van product bestellingen en bij het beoordelen van verzoeken om diensten te verlenen.
-
Het bedrijf zal geaccepteerde bestellingen met gepaste spoed verwerken, maar uiterlijk binnen 30 dagen, tenzij de consument heeft ingestemd met een langere leveringstermijn zoals beschreven in lid 4 van dit artikel. Indien er sprake is van vertraging bij de bezorging of als een bestelling niet volledig kan worden uitgevoerd, wordt de consument hiervan uiterlijk binnen 30 dagen na het plaatsen van de bestelling op de hoogte gesteld. In dat geval heeft de consument het recht om de overeenkomst kosteloos te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.
-
Alle opgegeven levertermijnen zijn slechts indicatief. De consument heeft geen recht op basis van deze termijnen. Indien een termijn wordt overschreden, heeft de consument geen recht op schadevergoeding.
-
In geval van ontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
-
Als de levering van een besteld product niet mogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zijn best doen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal duidelijk en begrijpelijk worden gemeld dat er een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
-
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
​​
Artikel 8: Betaling
-
​We kunnen enkel betaling via de betaalmodules op onze website aanvaarden.
-
De consument moet eventuele onjuistheden in de verstrekte of opgegeven betaalgegevens direct aan de ondernemer melden.
-
Tenzij anders overeengekomen, moeten de bedragen die de consument verschuldigd is, binnen 7 werkdagen na het begin van de bedenktermijn zoals bedoeld in artikel 6 lid 1 worden voldaan. Bij overeenkomsten voor het verlenen van diensten begint deze termijn nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
-
Als de consument in gebreke blijft met betaling, heeft de ondernemer, behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de redelijke kosten die vooraf aan de consument zijn medegedeeld in rekening te brengen.
​
Artikel 9: Duur, opzegging en verlening
Opzegging
- De consument kan te allen tijde een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die gericht is op de regelmatige levering van producten (waaronder elektriciteit) of diensten, opzeggen. Dit dient te gebeuren met inachtneming van de overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van maximaal één maand.
-
De consument kan een overeenkomst die voor een bepaalde periode is afgesloten en die gericht is op de regelmatige levering van producten (inclusief elektriciteit) of diensten, te allen tijde beëindigen aan het einde van de overeengekomen termijn, met inachtneming van de afgesproken opzeggingsregels en een opzegtermijn van maximaal één maand.
-
De consument kan de genoemde overeenkomsten uit de voorgaande paragrafen:
-
Op elk moment opzeggen zonder beperking tot een specifieke tijd of periode;
-
Ten minste opzeggen op dezelfde manier als ze zijn aangegaan;
-
Altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft vastgesteld.
-
Duur
-
Indien een overeenkomst een looptijd van meer dan een jaar heeft, kan de consument na één jaar de overeenkomst te allen tijde opzeggen met een opzegtermijn van maximaal een maand, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich verzetten tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen periode.
Verlening
-
Een overeenkomst die voor een bepaalde periode is afgesloten en die gericht is op de regelmatige levering van producten (waaronder elektriciteit) of diensten, mag niet automatisch worden verlengd of vernieuwd voor een nieuwe bepaalde periode.
-
In tegenstelling tot het voorgaande punt, kan een overeenkomst die voor een bepaalde periode is afgesloten en die gericht is op de regelmatige levering van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften, stilzwijgend worden verlengd voor een maximale duur van drie maanden. In dit geval kan de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging opzeggen met een opzegtermijn van maximaal één maand.
-
Een overeenkomst die voor een bepaalde periode is afgesloten en die gericht is op de regelmatige levering van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend worden verlengd voor een onbepaalde periode als de consument te allen tijde kan opzeggen met een opzegtermijn van maximaal één maand. In het geval dat de overeenkomst strekt tot het regelmatig, maar minder dan eenmaal per maand, leveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften, geldt een opzegtermijn van maximaal drie maanden.
-
Een overeenkomst met een beperkte looptijd voor het regelmatig ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (zoals een proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet automatisch verlengd en eindigt vanzelf na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.
​
Artikel 10: Overmacht
-
cardshopper is niet verantwoordelijk voor eventuele tekortkomingen in de uitvoering van haar verplichtingen die worden veroorzaakt door overmacht of hardship.
-
Als de levering van de producten door onvoorzienbare omstandigheden (zoals slecht weer, stakingen, etc.) niet binnen een redelijke termijn mogelijk is, zullen wij u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. We vragen dan of u uw bestelling onder deze omstandigheden nog wilt voltooien.
-
Overmacht verwijst naar elke situatie buiten onze invloedssfeer die de volledige of gedeeltelijke nakoming van onze verplichtingen voorkomt. Hieronder vallen onder andere stakingen, beperkte beschikbaarheid van producten, brand, bedrijfsonderbrekingen, stroomuitval, storingen in (telecommunicatie-)netwerken of verbindingen, of problemen met communicatiesystemen en/of de tijdelijke onbeschikbaarheid van onze website, evenals het niet of niet-tijdig leveren door toeleveranciers of andere externe partijen...
​
Artikel 11: Intellectuele eigendom
-
Onze website, logo's, teksten, afbeeldingen, namen en alle communicatie in het algemeen zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten, die ofwel bij ons, onze leveranciers of andere rechthebbenden berusten.
-
Het is niet toegestaan om gebruik te maken van, of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Bijvoorbeeld, het is niet toegestaan om tekeningen, foto's, namen, teksten, logo's, kleurencombinaties, etc. te kopiëren of te reproduceren zonder onze voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.
Artikel 12: Geschillen
-
Alle overeenkomsten die we met onze klanten sluiten, ongeacht hun woonplaats, worden uitsluitend beheerst door het Belgische recht, en geschillen worden alleen beslecht door de bevoegde Belgische rechtbanken. Als om internationale redenen toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van deze algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.​
​
Artikel 13: Klachtenregeling
-
We streven er altijd naar dat al onze klanten volledig tevreden zijn. Mocht je toch klachten hebben over onze diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via cardshopper99.be of via de chat met ons op de wesbite. We zullen ons best doen om je klacht binnen 7 dagen te behandelen.
​
Artikel 14: Extra bijkomende bepalingen
-
Eventuele aanvullende of afwijkende bepalingen mogen niet in het nadeel van de consument zijn en moeten schriftelijk worden vastgelegd of op een toegankelijke manier worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
-
B2B: Niet van toepassing
-
De online winkel is niet verantwoordelijk voor eventuele gebreken of de kwaliteit van de productinhoud die aan onze klanten wordt aangeboden. Alle producten worden krimpverpakt ontvangen van onze leveranciers. Als je een defect product in de geleverde hoeveelheid vindt, neem dan contact met ons op via cardshopper99@hotmail.com, zodat we het probleem kunnen oplossen.​
-
Aanpassing van voorwaarden: De website www.cardshopper.be behoudt zich het recht voor om de handelsvoorwaarden te wijzigen of te vernieuwen. Cardshopper verplicht zich ertoe dit document bij te werken bij elke wijziging of aanvulling van de voorwaarden.
-
Voordat de betaling volledig is voldaan, blijven de producten in uw bestelling op de webshop een eigendom van Cardshopper
-
Geopende producten zullen waardeverlies hebben waardoor eventuele verzekeringen aangepast worden.
-
Orderbevestiging
-
Voordat we uw bestelling verzenden, zal ons verkoopteam contact met u opnemen om de bestelling te verifiëren en te bevestigen.
-
Pre-orders / Nabestellingen / Bestellingen voor toekomstige releases
-
Voor aankomende releases ontvangt u een nieuwsbrief met informatie over beschikbare producten voor pre-order.
-
Gelieve uw pre-orders via e-mail in te dienen, bij voorkeur in een Excel-bestand, binnen de aangegeven termijn.
-
Alle prijzen en releasedata zijn onderhevig aan wijzigingen.
-
Alle bestellingen, pre-orders en nabestellingen worden als definitief beschouwd en kunnen niet geannuleerd worden.
-
We streven ernaar om alle bestellingen te vervullen, dus zorg ervoor dat u geen overmatige bestellingen plaatst.
-
In het geval van beperkte beschikbaarheid kan er een toewijzing plaatsvinden voor respectievelijke pre-orders en nabestellingen.